8 comments on “LOST – 6a TEMPORADA CAP.12

  1. Gran capítulo. Lo mejor de todo es la posición de Desmond en las dos realidades.

    En la real (o la nuestra), la “experiencia” (según sus palabras) que obtuvo tras la radiación le habrá hecho ver qué pasará, y por eso no tiene miedo de nada. Y mola esa cara. La de alguien que se está jugando la partida al póker y le sale una escalera real. No tiene miedo. Va a ganar fijo, y lo sabe.

    En la parelela, parece que hace como de Jacob. Va reclutando a los ‘losties’ que iban en el Oceanic 815 para mostrarles la realidad o la otra realidad. Y fijo que Locke acaba en el hospital de Jack…

    Vaya, que Desmond la mueve bastante…

    M'agrada

  2. gran capítol, i kina felicitat k la ilana la palmi. mai l’he tragada i crec k mai ens diran ni d’on venia ni k feia. tot i k no em deixa de sorprendre que mori.

    genial tot el tema de desmond i k finalment tots s’acabin juntant. a veure x on surt el desmond ara.

    jo vull veure el capítol en directe per cuatro a les 2am!!

    M'agrada

  3. Jo crec que Desmond està tan tranquil i confiat a l’illa perquè a la trama paral·lela ja sap perfectament el que ha de fer i ho està aconseguint. Que gran la imatge on està mirant des del cotxe a Hugo i Libby, es posa les ulleres de sol i marxa. En plan “me encanta que los planes salgan bien”. Per cert, entenc que Némesis no el pot matar, no? perquè si no ja s’hauria convertit en fum negre i se l’hagués carregat, dic jo…

    En relació amb això… em va deixar intrigat que Desmond li digués tan tranquilament a Némesis “You are John Locke”, i després que l’atropellés al final… el que el motiva a fer-ho és que ja sap que Némesis fa servir el seu cos? No sé quin és el paper exacte del Locke de la trama paral·lela… en principi tampoc recorda res, com la resta inicialment.

    De totes formes, tot i estar “per sobre” la resta… alguna dificultat haurà de tenir Desmond. Per exemple, està clar que s’estan retrobant totes les parelles de l’illa, què passarà amb Jack-Kate-Sawyer? Intueixo que el retrobament Charlie-Claire també passarà en breu…

    També m’intriga bastant el paper que acabarà tenint Richard, trobo que el personatge s’ha tornat com molt obscur, no?

    Que gran! Edu, està clar que, en cas de confirmar-se, allà estarem a les 2 o a les 3 o quan sigui!

    M'agrada

  4. A mí me dejó de piedra la forma en que se cargaron a Ilana. El personaje hasta ahora daba bastante igual, pero después de que anunciaran y reanunciaran que esta temporada iba a ser muy importante, de que volviesen a enseñar que Jacob la escogía a ella personalmente (no como a los otros que sólo los tocaba)… No sé, me he quedado con cara de tonto. Espero que vuelva a salir con forma de fantasmita o algo, porque si lo único que tenía que aportar era decirle a éstos que eran candidatos… pues vaya mierda ¿no?

    Yo creo que lo de Desmond atropeyando a Locke queda muy efectista y tal pero es lo mismo que hace con los demás, intentar que recuerde. Se supone que si tienens una experiencia cercana a la muerte recuerdas tu otra vida, o por lo menos eso es lo que le pasó a Charlie.

    Yo lo que flipo es que sólo quedan cinco capítulos y seguimos un poco igual. Espero que en los últimos pase de todo… Y que Sawyer empìece a hacer algo. estoy hasta las pelotas de ver cómo se acerca a Locke para preguntarle ¿Qué haces? ¿Dónde Estabas? ¿Por qué no me cuentas nada? Venga hombre… Ése no es mi Sawyer.

    M'agrada

  5. Que fuerte, Breixo… no voy a tolerar más errores ortográficos de este calibre en el blog… puedes poner Sin y Jun si quieres, pero “atropeyar” es inadmisible! Menos mal que te has dado cuenta, esto lo arregla un poco, jeje.

    Lo de la experiencia cercana a la muerte vale por Charlie y Desmond, pero no es el caso de Hugo y Faraday… creo que el objetivo es provocar situaciones que les evoquen al pasado en la isla. Porque ojo, como dice Libby, estos recuerdos son de una vida pasada, con lo que se reforzaría la teoría de que están viviendo una especie de segunda oportunidad.

    En todo caso, vamos a ver si tiene preparado lo mismo para el resto. Por cierto, de Ben pasa completamente aunque le tiene allí al lado, por algo será no?

    De acuerdo con lo de Sawyer y también con lo de Ilana. No porque me gustara más o menos el personaje (tirando a poco) sino porque tenía que ser clave, como se desprendía de la escena esta con Jacob…

    M'agrada

  6. Jo la única explicació que li trobo a la mort de la Ilana és que fes com la Libby i Ana Lucia: que trobéssin a la actriu borratxa liant-la per Hawai i apa, a la puta calle.

    Per mi la gran pregunta del capítol és: Locke llença a Desmond al pou simplement per matar-lo, o perquè sap que allà sota hi haurà una roda d’aquelles?

    M'agrada

  7. Xavi no descarto aquesta teoria, jejeje. Pel que he sentit, es veu que va ser després de copsar que el personatge no agradava a la gran majoria dels fans. I pam, a volar pels aires. De totes formes, segurament parlarà amb Hugo en algun moment o altre d’aquí al final…

    Tens raó amb aquesta pregunta, la veritat és que queda en incògnita, però jo ho vaig veure més com que sap que no el pot matar, però si el tira al pou és per deixar-lo atrapat i evitar que pugui influir en el que passa a l’illa.

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s