Cada any, sol ser habitual que els qui formem part del segment cinematogràfic a la xarxa ens posem una mica pesats amb algun dels títols que s’acosten, alimentats, a més a més, per campanyes de promoció que van servint nous avanços i materials poc a poc. Després de Malditos Bastardos el 2009 i Origen el 2010, ara és el torn de Super 8. El nou projecte escrit i dirigit per J.J.Abrams i produït per Steven Spielberg té tots els números per convertir-se en la pel·lícula de l’any.
Les últimes novetats són un nou póster en estil “retro”, dissenyat per Drew Struzan (responsable, entre altres dels pósters de sagues com Indiana Jones, Star Wars o Regreso al Futuro), en què es poden apreciar molts dels elements que conformaran el film, a més d’un clar “guinyo” als seguidors de la gran sèrie que va popularitzar el director de la pel·lícula (a veure qui el troba). D’altra banda, ha aparegut un nou i més complet tràiler, i també un avanç de sis minuts en què podem veure sencera l’escena de l’accident de tren que desencadena tota la història d’intriga i ciència-ficció.
Super 8 s’estrena avui a Estats Units, però lamentablement aquí encara haurem d’esperar més dos mesos per poder-la veure, concretament fins el 19 d’agost.
(click a la imatge per veure el clip de 6 minuts)