Cada cop anem sabent més coses de l’esperat nou film de Tim Burton, Alicia en el País de las Maravillas. Després de les primeres imatges, pósters i el tràiler de presentació, la idea que ens podem fer sobre el film s’amplia definitivament amb l’aparició d’aquest segon tràiler, més complet i clarificant. Sense arribar a destrossar-te la peli (cosa que acostuma a passar en molts casos), permet comprovar les característiques de l’animació en 3D i també l’estil visual de paisatges i personatges (Burton 100%, naturalment). D’altra banda, deixa entreveure que tindrà força acció, criatures de tota mena i, globalment, un aspecte força diferent del que tots tenim al cap quan pensem en la història d’Alícia al País de les Meravelles.

Pel que fa a l’argument, Johnny Depp ens resumeix el plantejament de forma concisa i suficient en una de les escenes del tràiler. Es tracta d’un retorn d’Alícia a aquest món i l’enfrontament amb tots els canvis que hi ha hagut des que ella va marxar, per tant la història es situa després de la clàssica que tots coneixem i probablement serà una versió majoritàriament lliure de Tim Burton. I el cert és que m’agrada que sigui així. Un altre aspecte que s’evidencia és un Johnny Depp amb un paper que li va com anell al dit; és el que passa quan un director treballa els personatges pensant des de sempre en l’actor que l’interpretarà. I en el cas de Burton i Depp, ja ningú es planteja que es trenqui aquesta eterna col·laboració.
Aquest és, doncs, el segon tràiler de l’esperada Alicia en el País de las Maravillas. Recordar un cop més que s’estrena mundialment el 5 de febrer, i que cada cop hi ha més ganes que arribi aquesta data.






