2 comments on “IT FOLLOWS

  1. Home home tio! Vale que l’escena de la piscina és una cagada, pero la resta de la peli és genial!!! Abans d’aquella escena, què et fallava?
    A mi em sembla un peliculón. Té un mal clímax, sí…pero no un mal final! perque les 2 últimes escenes tenen miga: la parelleta passejant amb “algú” al darrera (mai estaran tranquils, un clàssic del gènere), i el tio anant de putes (mala llet màxima).
    No crec en absolut que es necessiti una explicació o motiu “racional” de la maledicció, i no crec q la peli ho busqui en cap moment. És terror abstracte i metafòric (enfermetat de transmissió sexual? pèrdua de la innocència..?). L’objectiu dels protas no és entendre-ho, és desfer-se’n.
    L’error del clímax a la piscina per mi no és tan de guió com de realització: és cutre. Perd l’elegància i la subtilitat de la resta d’escenes. Però q els protas havien de muntar una trampa i enfrontar-se directament a la amenaça era lo lògic i inevitable, i és un guiño més als clàssics del gènere (Pesadilla en Elm Street…).
    En definitiva, que una mala escena, per molt q sigui el clímax, per mi no pot fer baixar TANT la nota, tenint en compte les moltíssimes virtuds!! ;P

    M'agrada

  2. Abans d’aquella escena no em fallava res, al contrari, crec que tota la primera part és molt bona i un exemple de com crear escenes de terror amb ben poca cosa. Però crec que quan arriba el moment de fer un pas més enllà, la peli falla. L’escena de la mare del veí ja em va desafinar una mica, ja que s’hi recrea sense que vingui massa a compte, i a partir de llavors vaig començar a sortir poc a poc de la tensió de la història. I sí, el clímax té bona part de culpa, per què enganyar-nos… quasi em fa riure i tot! A més, si t’hi pares a pensar, de què acaba servint exactament aquella escena?? La vaig trobar efectista i poc més, i trenca amb el to del conjunt.

    Respecte al motiu, no em referia que hagués d’explicitar-ho tot, sinó que seguís les pautes que havia establert al principi. La sensació és que al final les coses passen sense gaire solta ni volta. I mira que l’escena de les prostitutes i l’últim pla també em semblen bons, però el problema és que ja havia perdut tota la tensió.

    Respecte la nota, no t’hi fixis tant! Quasi sempre és injusta, i em costa un munt posar-la. Per mi, la primera meitat de la peli en té una (i força alta), però la segona la fa rebaixar sensiblement. Em guio per les sensacions, i al sortir no notava que la peli m’hagués entrat a dins com en d’altres casos, simplement això.

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.