3 comments on “LOST – 5a TEMPORADA CAP.14

  1. Gran capítol! Però ojo, jo crec que tota la temporada està mantenint un gran gran nivell. En aquests últims capítols fins i tot aconsegueixen que li agafem carinyo al chinorri, jeje

    Per cert! La teoria de que “Lo que pasó, pasó” fins a l’últim detall, que jo ja mantenia des d’abans que el chinorri la confirmés (aquest blog n’és testimoni!), segueix en peu. Jo que pensava que el Faraday la liaría parda, però no, només se li havia anat la olla.

    El que no he pillat és per què no podia evitar plorar quan veia l’accident per la tele. A què venia allò? Se suposa que ens expliquen el motiu? Aquella escena m’ha deixat molts dubtes…més dels habituals, vaja

    I que torni ja el Sawyer, que el LaFleur aquest em fa molta ràbia, tant d’amor i tanta familia feliç. Que torni el bad-ass!

    M'agrada

  2. Pues a mí la temporada en estos últimos capítulos me parece que se ha ido un poco a la mierda. Empezó muy bien con lo de los saltos en el tiempo, pero últimamente no para de decepcionarme.

    Toda la situación de tenerlos metidos en Dharmaville me pareció un peñazo importante, un relleno de cinco capítulos en el que los personajes deambulaban por ahí sin saber qué hacer hasta que llegó Faraday.

    Las sucesivas explicaciones de como llegó cada uno de ellos al avión también me parecieron un poco chungas (menos la de Kate, que es la única que tiene un poco de lógica) por no hablar de la razón por la que Ben tenía la cara hecha un mapa. En su día me pareció una estafa lo de estar media temporada para subirlos al avión y luego no explicar por qué ni cómo llegaban allí. Pero ahora que han dado las explicaciones aún me parece más timo, para esto no merecía la pena tanto misterio.

    Luego tb hay explicaciones que llevaba esperando mucho tiempo que me han parecido muy decepcionantes, como el motivo por el que Widmore tuvo que abandonar la isla. Ben lo echó porque salía mucho y había tenido una hija por ahí ¿Qué mierda es esa? Yo pensaba que habría hecho girar la rueda en algún cataclismo o algo así.

    Pero bueno, a pesar de que no paro de sacar defectos, tengo muchas ganas de ver estos últimos capítulos, porque parece que se ha animado la cosa con este último capítulo.

    Eso sí, por lo que entiendo la madre le da el cuaderno a Faraday en blanco para que él escriba todo lo que va a pasar y así ella lo reciba en el pasado, conociendo de esta forma todo su futuro ¿no? Pero ¿por qué sabe Faraday todo lo de la energía que iba a explotar en cuatro horas? ¿Se lo dijo su madre? ¿Por qué volvió a la isla cuatro horas antes en vez de cuatro semanas?

    M'agrada

  3. Ho sento Balcells, però aquest cop estic més amb el Breixo. No sé si les expectatives eren masses, però a mi alguns capítols m’han decepcionat una mica. Sobretot per la forma d’explicar o resoldre certes coses…

    També he tingut la sensació que tot aquest temps al poble de la Dharma s’ha dilatat massa (pensa en el que ha passat i la importància que ha tingut). El tema del chinorri, sí, era previsible que anés agafant més pes, però per exemple el rollo del nen que llegeix la ment als morts ho vaig trobar una mica fora de lloc, sincerament.

    A vere, em moro de ganes de veure ja com acaba aquesta temporada i m’encanta que tot vagi arribant a una explicació, però segueixo pensant que no tot pot mantenir un nivell altíssim a Lost, i que tenen una idea molt clara del camí que seguirà cada trama, però que per omplir-la no sempre estan igual d’inspirats…

    En fi, d’aquí poquet penjo el post del 15, pq teeeeeeeeeeeeela….

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s