4 comments on “SUPER SIZE ME

  1. coincideixo amb el comentari del marti en tot. la clau resideix en el morbo de veure com es estar 1 mes menjant mc donalds (us imagineu per esmorzar?eeeecs) i veure com el fast food esta arrelat a la societat i es inamobible.

    pero clar, es lògic que si passes d’una dieta vegetariana (la dona del tio es com rara no?) a menjar carn a saco i patates, doncs es impossible no petar. o sino penseu com seria menjar sempre plat de xistorra, ous i patates fregides al bar, petada maxima.

    a part d’això, es un documental molt distret i fàcil de veure.

    M'agrada

  2. Coincideixo també amb el teu comentari, martí. vaig riure molt però realment és una mica exagerat tot plegat, aquest paio és un show man, a l’estil m.moore! estic esperant el teu comentari de El Incidente!!!!!!!!

    vagi bé tiu

    M'agrada

  3. Todavía no vi este documental. Realmente llama la atención y me parece bien concientizar a la gente sobre este tipo de productos que coincido en que el abuso desmedido de los mismos no es bueno para la salud (En realidad todo lo que sea desmedido es malo). Pero si está tomado de manera muy exagerada, creo que va a ser un producto que inevitablemente se va a quedar a mitad de camino.
    Saludos!

    M'agrada

  4. Más que quedarse a medio camino, yo hablaría de no saber qué camino tomar… porqué el documental tiene tramos en los que se pone verdaderamente serio con el tema de la alimentación y nos ofrece datos y también testigos que son preocupantes, sobre todo en relación a lo que comen los niños estadounidenses.

    Todo esto choca con el tono de cachondeo que casi acaba teniendo su historia de los 30 días comiendo de McDonald’s. No hay duda que Spurlock mete el humor de forma intencionada, pero la exageración a la que llega en según qué momento no ayuda demasiado a la concienciación que había llevado a cabo anteriormente.

    El problema es que al final, uno retiene mucho más ese rollo del McDonald’s (el morbo ese que dice Edu de ver como se hincha), que no lo que realmente importa, como es la niña que cada día sólo come patatas fritas para almorzar en el colegio.

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out /  Canvia )

Google photo

Esteu comentant fent servir el compte Google. Log Out /  Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out /  Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out /  Canvia )

S'està connectant a %s

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.