5 comments on “LOST – 5a TEMPORADA CAP.3

  1. bueno ja toca que per fi cada vegada donguin mes explicacions del xq de tot plegat, el passat de la illa (vaixell d’esclaus, estatuta peu gegant, el richard,…)

    M'agrada

  2. pero os acordais de todo? osea, es imposible !!!! los guionistas no pueden acordarse de todos los millones me minitramas que han ido haciendo, no es humano, seguro que van leyendo todo los foros de los fans, pa ver si se les ocurre algo,
    yo creo que lo mejro es que acabe como los serrona, si si, que sea un sueño😛

    M'agrada

  3. ¡Mometazo el de Charles Widmore de jovenzuelo y en la isla! Sólo por eso ya merecía la pena todo el capítulo (que me gustó bastante más que los anteriores). Yo me quedé pensando en si habría salido de la isla haciendo lo mismo que Ben (lo de darle a la ruedecilla), porque según dijo Ben en su día, si hacía eso jamás podría volver.

    Y ahora que parece que los flashbacks no van a volver, ¿Qué va a pasar con todo lo que han dejado a medias del pasado de los personajes? Aún me acuerdo de aquellos flashbacks con Jack y una china rara que le hacía los tatuajes, y lo de Locke con los hippies aquellos de la cabaña de sudar y la plantación… ¿Van a pasar de todo eso? ¿Ya lo dan por explicado?

    Es que me da la impresión de que dos temporadas de dieciséis capítulos no les van a llegar ni de coña para cerrar todo lo que han dejado abierto por ahí y ha caído un poco en el olvido.

    Pero bueno, la cosa pinta bien para el capítulo de mañana.

    M'agrada

  4. Andrea i Breixo jo penso el mateix… dubto molt molt que tot acabi tancat i tot s’entengui. Jo crec que a vegades ens recordem més de les coses que ells mateixos. Que xungo el flashback aquest de la china i el Jack tio, ja no em recordava! I segur que encara hi ha altres que no ens venen al cap ara…

    Breixo, gran moment també el de Locke a Richard “Dentro de dos años naceré, ven a visitarme”…

    Quines ganes pel capítol de demà!

    M'agrada

  5. molt gran el moment akest amb el richard martí, i aki si que tanken la flipada inmensa de flashback kuan el richard va a visitar el locke de petit i li ensenya tot d’objectes (en plan Dalai Lama).

    el k esta clar k akestes intervencions en el passat acabaran afectant el futur (tot i k el físic digui k no es aixi, no?fua kin lio).

    akesta serie es increible. m’agrada molt k explikin lo dels flashbacks antics. en tot cas, l’exemple akest del jack i la xina crec k va ser un relleno x explicar el tatuatge k porta el jack (en la realitat sabeu si el porta? si el tatuatge es seu de veritat suposo kes veurien obligats a explicaro xq un metge crack com ell no es fa akests tatuatges. si no es de veritat si que seria una intriga increible)

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s