Un any més, he fet una selecció de les pel·lícules més destacades que s’estrenaran en el transcurs del 2017 que tot just acabem de començar. El mes previst de cada estrena és el vigent a dia d’avui, però podria haver-hi, com sempre, algunes modificacions. Segurament, retards, tenint en compte els precedents. Clicant al títol accediu al tràiler o a més informació sobre cada film.
- La La Land (Damien Chazelle). Drama musical que està meravellant per allà on passa i gran favorita a l’Oscar. Amb Ryan Gosling i Emma Stone.
- Silencio (Martin Scorsese). El mestre Scorsese torna amb Aventura èpica del segle XVII a la recerca d’un missioner perdut a Japó. Amb Liam Neeson.
- Sólo el Fin del Mundo (Xavier Dolan). El jove i provocador director francès s’envolta de grans noms per a explicar una trobada familiar problemàtica.
- Loving (Jeff Nichols). Història real sobre la lluita d’una parella interracial a Estats Units que és detinguda i exiliada. Amb Joel Edgerton i Ruth Negga
- Toni Erdmann (Maren Ade). Comèdia alemanya sobre un pare que irromp de cop a la vida de la seva filla. Premiada com a Millor Pel·lícula Europea de 2016.
- Vivir de Noche (Ben Affleck). Affleck torna a posar-se darrere la càmera en un thriller sobre el crim organitzat a Boston durant els anys 20.
- Múltiple (M. Night Shyamalan). James McAvoy interpreta un jove amb 23 personalitats diferents que es veu empès a raptar tres noies.
- Lion (Garth Davis). Drama sobre un jove indi adoptat per una parella australiana que decideix tornar al seu país natal per buscar la seva família biològica.
- Billy Lynn (Ang Lee). Narra la història d’un jove soldat que torna d’Iraq i és utilitzat per a promocionar l’exèrcit. Primera pel·lícula rodada a 120 fps.
- Train to Busan (Yeon Sang-ho). Una de les últimes sensacions del cinema coreà, en què un pare i una filla han de sobreviure a una infecció per tot el país.







