8 comments on “LOST – 6a TEMPORADA CAP.3

  1. ens deixa lo de la claire com a traca final, a veure si per aki li fiken al tema. els otros diuen kes dolenta, va veure cap a on va això.

    tema sayid m’ha rallat bastant, no acabo de tragar el xino i el traductor i els seus secretitos. es una broma si intenten k tingui un carisma de líder de los otros similar a ben.

    M'agrada

  2. Sí, el problema és que no sé com ficaran el tema… o sigui, m’estàs dient que, des que va desaparèixer, la Claire s’ha estat pululant per allà en plan salvatge? uffff….

    D’altra banda, tampoc em convenç gaire tot el que està passant al temple i del xino, el traductor i la mare que els va parir… se’m fa una mica espès i ralenteix l’acció.

    Això sí, haig de dir que m’ha molat el moment íntim, i m’atreveixo a dir que un dels més esperats de tota la sèrie. Quan la Kate s’adona que realment Sawyer estava enamorat de Juliet i es fot a plorar, és un cop d’efecte molt important. Perquè està clar que ella ja passava de Jack (la intenció era deixar-lo al temple i oblidar-se d’ell).

    Finalment, la història paral·lela… sóc prudent, però em fa por aquesta progressiva aparició de personatges (aquí Ethan). Espero que no tirin per aquesta tendència de “l’avió no s’estrella, però el destí fa que es vagin trobant” perquè crec que ens mereixem algo més.

    M'agrada

  3. Ya, yo creo que a todos nos pasa lo de “ya falta un capítulo menos y aún no han empezado a explicar nada”. Es como si tuviesen que contestar una gran pregunta por capítulo por lo menos… y no va a ser así. Tiene pinta de que vana ir construyendo poco a poco un final de traca. Las historias en las dos realidades avanzan bastante despacio y no se ve muy bien de momento a dónde van, pero parece que ellos lo tienen claro.

    Yo, de momento, estoy muy escamado con todo esto del mal dentro de Sayid y Clarie. La primera vez que lo dice el japo, pensé que tenía que ver con el humo negro, pero no tiene sentido, porque el humo negro no posee cadáveres, los duplica. Y además Clarie nunca murió y la verdad es que en ese final, a parte del peinado destrozado, no tenía mucha cara de mala. Mira a Jin como si lo reconociese y baja el arma. Mmmm

    Y, por cierto, ¿Cómo sabe Jin que está en la misma época en la que se estrelló el avión y por tanto Sun?

    M'agrada

  4. Soy idiota, no había caído, pero lo que les pasa a Clarie y a Sayid es lo mismo que les pasaba a los franceses de Rousseau, que entraban en el templo y se volvían malos. La famosa enfermedad de la que hablaba Rousseau toda la primera temporada. Parece que por fin van a explicarlo…

    M'agrada

  5. Sí, supongo que es normal que todos tengamos prisa por saber cosas, pero hay que pensar que seguro que tienen controlado todo lo que van a contar y cuando lo van a contar…

    Mmmm, pues es probable lo que dices de Claire y Sayid, pero entonces ¿por qué motivo no les pasa lo mismo al resto de los que entran en el templo? O es que les acabará pasando también…

    Ah, y no te parece que Jun y Sin llevan dos temporadas en las que lo único que hacen es buscarse el uno al otro?

    M'agrada

  6. No sé… A lo mejor sólo se infectan aquellos que le interesan al humo negro (Claire sale con él en la cabaña). Por otro lado… Cuando los franceses se volvían malos, lo que querían era quitarle su hija a Rousseau, hija que a su vez acaba siendo la de Ben. Con lo que casi parece que los franceses malos estaban aliados con los otros, en lugar de trabajando para el humo negro ¿no? Tengo que volver a ver aquel capítulo, porque no me acuerdo muy bien.

    Y claro que tengo fe en que lo tienen todo planeado, eso es lo que quería decir: lento al principio y espero que trepidante al final.

    Ah y ¿¿¿Sin y Jun??? jajaja Hay que empezar a llamarlos así.

    M'agrada

  7. Jajaja, joder es que me lío hasta con los nombres…

    Por cierto, el nombre de Sayid estaba en la lista esa de Jacob? No lo sabemos, pero yo apostaría a que no… a lo mejor esto diferencia a los que el humo negro quiere infectar y a los que no… en fin, son ollas mentales como de costumbre, pero ya veremos…

    M'agrada

  8. Jo segueixo dient lo mateix que l’altre dia: Tranquiiiiiiiils! xD Tot arribarà! Encara faaalta! Disfrutem del que ens ofereixen, no pensem més enllà! Potser aquest capítol no ha estat tan trepidant, però les respostes a la mitologia de Lost van arribant! I a sobre tenim momentazos íntims com el de Kate-Sawyer. Quina gran sèrie, joder!

    Sí que podria ser el mateix cas el de Sayid/Claire i els franchutes… ¿Seguro que querían específicamente al bebé de la francesa? Creo que simplemente querían matar a to dios.
    Llavors estaria clar que el fum negre és el mal en estat pur o algo així… Jo encara tenia la sensació que al final el Jacob podia ser el dolent i el fum bo, o que si més no, seria tot més relatiu. mmm…

    M’agrada que PER FI el Jack (i la resta en general) es posi en sèrio a preguntar les preguntes que tots tenim al cap! Ja era hora que pillésin a los otros per banda i comenséssin “What the fuck is this!, Who, Why!!!
    És una senyal més de que les respostes arribaran dakí poc, homes de poca fe! Lo important és que mentres no arribin, tot segueixi així d’apassionant.

    I sí, Sin i Jun no pinten res des de fa bastant…però segur que els primers que en són conscients són els guionistes. Alabats sien Ells, Amén! ^^

    M'agrada

Deixa un comentari

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

Esteu comentant fent servir el compte WordPress.com. Log Out / Canvia )

Twitter picture

Esteu comentant fent servir el compte Twitter. Log Out / Canvia )

Facebook photo

Esteu comentant fent servir el compte Facebook. Log Out / Canvia )

Google+ photo

Esteu comentant fent servir el compte Google+. Log Out / Canvia )

Connecting to %s