7 comments on “LAS AVENTURAS DE TINTÍN: EL SECRETO DEL UNICORNIO – Primer tràiler

  1. Doncs sí, costarà d’assimilar. Jo el que tinc bastant clar és que no la veuré en 3D, tinc la sensació que encara serà pitjor la impressió que farà aquest tipus d’animació.

    M'agrada

  2. espero que hagin millorat molt i molt respecte polar express, però el poc que es veu al tràiler no ho fa creure… Un gran nivell de detall foto-realístic, però el que realment importa, els moviments, l’animació… res de res, semblen titelles…
    Però vaja, haurem de veure un segon tràiler o directament la pel·lícula per opiinar…

    M'agrada

  3. Sí, haurem de veure la pel·lícula. Jo d’aquest tipus només he vist “Beowulf” i no em vaig acabar d’acostumar a aquest estil d’animació, sobretot per aquest aspecte humanoide (els personatges tenen la cara de l’actor real) de l’animació, sumat al fet que la peli era un bodrio, també s’ha de dir.

    M'agrada

  4. Yo tengo fe, la verdad. Aunque sólo fuese por Steven Moffat y Edgar Wright ya la tendría… pero chavales, está ahí Steven Spielberg que es un genio y el trailer promete momentos bastante míticos. Esto puede ser de lo mejorcito que veamos en el cine este año. Yo también habría apostado por la animación 3d pura y dura, con las caras de los cómics, porque los jetos de Beowulf eran insoportables. No son reales y tampoco consiguen la expresividad que sí tienen las verdaderas obras de animación, pero bueno esperemos que la técnica haya mejorado un poco.

    M'agrada

  5. Sí, sí, lo peor serán los primeros planos… pero esperemos que la película sea suficientemente buena como para no fijarnos en este aspecto. Por supuesto que confío en Spielberg, faltaría más, y los guionistas también dan muchas garantías de éxito.

    En todo caso, yo iré a verla sin excesivas expectativas (por lo menos, no tantas como tu, jeje), así que le daré margen para darme una buena sorpresa.

    M'agrada

Deixa un comentari

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.