Benvinguts a maconfidential.com
Hola a tothom!!! Doncs sí, aquesta és la nova imatge de M.A. Confidential. Ningú em negarà que ja li feia falta un rentat de cara i una actualització als nous temps. La veritat és que m’ha costat deixar l’altre, l’original, ja que a hores d’ara ja el considerava com una part més de la meva vida i ja identificava la seva imatge i aparença directament amb mi. Però bé, m’he vist pràcticament obligat a traslladar-lo per les poques prestacions que m’oferia quan aquestes cada cop han crescut més i més arreu de la xarxa.
És per aixo que he passat de Zoomblog a WordPress, però aquí no acaba la cosa. Com que tinc clar que això va per llarg, he decidit fer el primer pas cap a allò que un director de marketing definiria com: la creació de la meva marca. Per tant, oblideuvos d’adreces allargades i quedeu-vos simplement amb www.maconfidential.com, no cal ni que poseu les www si no voleu. Aprofito per dir a tothom que té links cap al meu blog, que si us plau la canvieu a aquesta nova. Espero que no sigui gran molèstia, penseu que jo per vosaltres ho faria.
Com veieu, he intentat ser fidel a l’estil del blog original pel que fa als colors bàsics de la pàgina, però les novetats salten inevitablement a la vista. Per començar, era imprescindible tenir una capçalera vistosa i moderna, i la veritat és que estic bastant content amb el resultat. La meva idea és anar canviant la pel·lícula protagonista cada cert temps, però per començar no en podia posar cap altra que Blade Runner, alguns ja sabreu per què, jeje. Bé, ja em direu què us sembla.
D’altra banda, també podeu comprovar que tot el que havia escrit fins ara no caurà en l’oblit, ja que he recuperat (i encara no he acabat de fer-ho) molts dels comentaris que vaig fer. Ja veieu que l’estructura d’aquests també serà diferent. A l’hora de fer comentaris, veureu que us demana l’e-mail, tranquils que és simplement un mètode de seguretat contra l’spam i d’altres paràsits de la xarxa i en cap moment sortirà publicat, ni tan sols jo el veig.
Per cert, el punt més negatiu (però inevitable) d’aquest trasllat és que no puc importar tots els vostres comentaris. És algo que em puteja profundament, ja que aquests formen part del blog tant com els meus posts, però no hi puc fer res. Això sí, si algú vol fer copiar-pegar d’algun que hagi fet últimament, endavant.
Precisament, un dels objectius que m’he marcat és que no només es comentin les pel·lícules que apareixen a la primera pàgina del blog, sinó també totes les anteriors, sigui quina sigui la data en què els vaig escriure. Si us fixeu, a la columna dreta hi ha un apartat de “Últims Comentaris”, per tant un comentari en un post “antic” quedarà igual de vigent que la resta i tothom veurà que aquest s’ha fet i el podrà anar a llegir.
Finalment, us animo a que aneu xafardejant una mica pel vostre compte i ja anireu descobrint la resta de novetats a la banda dreta del blog, que no descarto incorporar-ne alguna més durant els pròxims dies. I res més, espero que us aneu acostumant a la nova imatge i que tot segueixi com fins ara pel que fa a visites i participació. Per part meva, tot seguirà igual. Com deia un popular anunci d’automòbils: “Els temps canvien, l’esperit es manté”.
Com sempre, espero les vostres reaccions, crítiques i suggerències
Benvinguts!! De nou!!
26 març 2008 a 07:12
brutal nova pàgina i tema direcció electrònica perfecte,molt professional.
a mesura que vagi veient coses a criticar ho faré però sempre constructivament clar! per exemple estaria bé que sempre hi hagués un apartat on posés “inici”, pero buenu no es imprescindible simplement es pot tirar enrera, pero sempre hi ha la por de perdre el comentari fet.
la primera imatge un cop s’obre la pàgina és molt maca estèticament, i invita a continuar mirant. també és essencial haver mantingut l’estil de l’altre.
també les pijadetes de la puntuació, l’ordre, etc. mola.
26 març 2008 a 07:14
Primera crítica:
no m’agrada que s’hagi de posar mail obligatòriament
m’agrada que no hi hagi límit de paraules en el comentari i m’agrada que no s’hagin de posar les lletres i números aquells. Suposo que el mail es el substitut de que no hi hagi lletres.
26 març 2008 a 07:16
perdo per l’avassallament de comentaris, pero ja he vist que clicant a la foto del harrisson-pere irazusta ja et redirigeix a l’inici.fantastic
26 març 2008 a 12:46
Enhorabuena Marti por el nuevo cambio!!! Espero seguir leyendo tus acertadas críticas…Saludos desde Venezuela jeje
26 març 2008 a 14:43
Escribe en Castellano
26 març 2008 a 15:50
Ei Martí, enhorabona pel nou bloc, m’encanta! l’entrada de blade runner és genial, un 10!
m’agrada molt això de últims comentaris, m’ha donat enveja sana, crec q a blogspot no es pot fer! genial també les puntuacions, molt gràfic!
l’únic punt negatiu que he trobat és que se’t colin engendres com el Dame otro tequila aquest (si és amic teu i ho ha escrit en broma que em perdoni).
per cert, dir-te que vaig comprar per internet perdición de billy wilder, quan la vegi te la comento, espero que sigui tan bona com dius
ara actualitzo el nou link del teu bloc!
26 març 2008 a 17:42
jajaja bonissim lo de dame otro tequila, es lo que te aixo de ser famós marti. un .com portarà això jeje, buenu es questió de fer eliminades i ja esta.
26 març 2008 a 21:11
I si deixem de donar-li el protagonisme que no es mereix?…
Bé, m’alegro de la bona rebuda. Lo de l’e-mail per fer els comentaris és inevitable, o sigui que us hi haureu d’acostumar. Ja us vaig dir que no us heu de preocupar de res en aquest sentit.
Espero més reaccions!!
27 març 2008 a 08:30
ei martí, hi ha algún lloc per subscriures?? m’agradaria poder rebre un mail cada cop que escrius nova entrada!
27 març 2008 a 23:22
Osti Marcel, gràcies al teu comentari m’he donat compte que no ho havia posat… ara ja està. És a la columna de la dreta, cap al final, abans dels iconos de RSS.
28 març 2008 a 13:56
Martí, felicidades por esta nueva etapa de MAconfidencial!! Te estás convirtiendo en una referencia dentro de los blogs de cine.
Sobre la pregunta que te hace marchelo, puedes utilizar feedburner para tus feeds, te ofrece una opción de suscripción de post vía email.
Un saludo y enhorabuena!!!
28 març 2008 a 16:56
Gracias amigo convaleciente Claudio!!!
Respecto a lo de FeedBurner, ya está todo operativo desde que abrí el blog, simplemente me había olvidado de poner el acceso a la subscripción por mail.
Y ya sabes que para cualquier duda bloggera que me surja, allí me tendrás dando la lata para aprender del experto! jeje.
28 març 2008 a 17:45
Hola Martí!! bon rentat de cara, bona feina! i res continua amb això q nosaltres anirem passat per maconfidential.com: “ahora más directo, más corto, y más fácil de recordar”
24 abril 2008 a 15:03
Collons tio, acabo de flipar amb el web i l’introducció que t’has currat. Sembles (o ets, ja ni ho sé) un gran professional… Molta sort i ànims, que tens tela. Comenta algo del 21 Blackjack no???
24 abril 2008 a 20:57
Primer de tot, haig de dir que m’afalaga que una personalitat tan contrastada en el sector periodístic em dediqui aquestes paraules.
Dit això, de professional res… ja m’agradaria poder-me guanyar la vida fent això, però per ara segueix sent per amor al (setè) art. Gràcies pels ànims i ja saps, passa quan vulguis, encara que només t’interessi el cine quan hi ha póker pel mig, jajaja.
Doncs vaig veure el trailer de 21 Blackjack i la veritat és que no em faria res veure-la. Es veu que tantes setmanes rodejat de pókermalalts deurien tenir el seu efecte… Gràcies pel comentari!!!